Дебати
створюють умови для формування громадянської позиції у сучасних молодих людей в
процесі цілісного педагогічного процесу, забезпечуючи діалогічний характер навчання;
сприяють надбанню вихованцями не тільки наукових знань, способів дії, але й власної
життєвої позиції, суспільно-корисного досвіду. Дебатам, як педагогічній
технології властиві не тільки такі критерії як технологічність, відтворюваність,
але й гарантована ефективність.
Завдяки ігровій формі дебатів, діти непомітно для себе
стають ораторами, аналітиками, а також реформаторами, бо, заперечуючи будь-яку
тезу, мають запропонувати альтернативу.
Досвід
має практичне значення та рекомендується до впровадження педагогічними
колективами позашкільних навчальних закладів усіх типів, враховуючи специфіку,
традиції, проблеми та інтереси учнів певного регіону.
Досвід схвалено на робочій нараді науково-методичного центру позашкільної освіти КЗ «ЗОІППО» ЗОР (протокол № 4
від 01.04.2014р.).
Немає коментарів:
Дописати коментар